sobota, 19 grudnia 2015

(przed)Świąteczne ogłoszenie

Wpis numer 98, ostatni Anno Domini 2015, chciałbym rozpocząć od podziękowania. Serdecznie dziękuję Aroniuszowi za komentarz pod moim ostatnim wpisem. Dzięki niemu zrozumiałem, że podejmuję dobrą decyzję.

Jaką? Postanowiłem zawiesić bloga. Na jak długo? Myślę, że 99 wpis pojawi się 6 lutego. Powód, dla którego podjąłem taka decyzję, jest prosty – muszę odpocząć od pisania na bloga, nabrać sił i dystansu oraz dokładnie przemyśleć jego formułę. Zastanawiam się już nad tym od czasu mojego najsłabszego (chyba) wpisu – o śp. sir Terrym Partchetcie. Jest mi wstyd za to, więc myślę, że przerwa jest mi niezbędnie potrzebna.

Oczywiście, jeśli pojawi się coś ciekawego do opisania, to napiszę o tym na stronie bloga na FB.

Na zakończenie chciałbym Wam życzyć wesołych, spokojnych, rodzinnych i growych Świąt Bożego Narodzenia oraz szampańskiej zabawy w Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku 2016.


Do zobaczenia w lutym :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz