sobota, 7 maja 2016

Para w ruch

Wymieniona w tytule wpisu książka stanowi kontynuację przygód…

No, nie o tym dzisiaj będę pisał. Książki jeszcze nie skończyłem... Dzisiejszy wpis będzie dotyczył innej „Pary”, czyli znanego wszystkim STEAMa. Choć właściwie może odnosić się do wszystkich podobnych tworów (np. GOG Galaxy, UPlay, Origin itd.).

Pomysł przyszedł mi do głowy podczas czytania komentarzy pod newsem o nowym numerze CDA. Co miesiąc czytam praktycznie to samo – marudzenie, że pełniak jest/nie jest na STEAM/UPlay itd.

Postanowiłem więc spisać wszystkie za i przeciw takich platform i Was też proszę o pisanie w komentarzach własnych propozycji. (Porobiłem nawet kolorki (weee!) – podoba się Wam? J)

Za:

+ Wszystkie gry w jednym miejscu
+ Brak konieczności posiadani płyty do instalacji
+ Automatyczne aktualizacje
+ Możliwość wyboru języka z poziomu platformy
+ Warsztaty z modami
+ spoiler – to też mógł być powód :D


Przeciw:

- Konieczność posiadania połączenia z Internetem
- Czas trwania instalacji
- Automatyczne aktualizacje (upierdliwe)
- RAMożerność
- Wszystkie gry w jednym miejscu – możliwość ich utracenia
- Podatność na włamania i utraty konta
- Słaby customer sernice (szczególnie STEAM)


Ciekawe co z tego wyniknie – w chwili pisania znalazłem więcej przeciw niż za – interesujące…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz